interdesirename Auctioning all of the heads listed below, please no fake bids.Please post all bids down below in the comments.ALL BIDS MUST BE INCREASED BY AT LEAST 5k AND ALL MIN OFFERS MUST BE 5kI will end this at a random time on a random date to prevent snipers.Current staff and ex staff members[Owner] Fuzzlr - Current bid: 700k Vkl[Ex-Admin] reggles44 - Current bid: 175k bam_nitro[Ambassador] CooleysWorld - Current bid: 500k Vkl[Ex-Admin] sirrr_pig - Current bid: 200k 2004grevous[Mod] iMelxp - Current bid: 245k vkl[Ex-Supermod] Boobear1227 - Current bid: 110k vkl[Ex-Supermod] MrsMegan - Current bid: 450k bam_nitro[Ex-Mod] Jwarian - Current bid: 75k imperfectly[Ex-Mod] Bob4444444 - Current bid: 30k muunkee[Ex-Helper] 1minecraftlord1 - min bid 25k Current bid:[Ex-Helper] Littlelocky - Current bid: 30k bam_nitro[Ex-Helper] Interdesirename - Current bid: 200k interdesirename[Ex-Architect] Joek - Current bid: 90k darkknight49x[Ex-Mod] Fangdragon1998 - Current bid: 45k muunkee[Arch] DeerlandingXD - Current bid: 50k ajlpikachu[Ex-Helper] nhjed - Current bid: 40k 2004grevous[Ex-Helper] Videogames321 - Current bid: 30k kachessbae[Mod] adlovesdogs - Current bid: 35k lordusan[Ex-Helper] SillySilver - Current bid: 40k muunkee[Rare] Misterbacon - Current bid: 100k bam_nitro[Rare] Pizzafest - min bid 50k Current bid:Pyrotechboys - Current bid:10k StephHomer455 - Current bid: Steph_joshofosho - Current bid: 10k Stephjakelikestosig - Current bid: 10k StephKittynom - Current bid: 30k ajlpikachuFinnn - Current bid:10k spongeystarDiskDrive: - Current bid: 10k bam_nitrobuildmaster1000x - Current bid: 15k crackcrazy~ @Summers600k on mrsmegan head
Summers @SpongeyStar @HpesojEinapets @ajlpikachu @lordusan @DarkThunderz @Buttermon(IGN) @GroovyGrevous @Muunkee @BaM_Nitro @Kachess @VKL_ReWinDzz @GingerManOWNS @evilalec555 @Real_Duskmace @Perfectly @cooey @adlovesdogs @CrackCrazy @interdesirename @Fortemizuki Auction ending soon tagging everyone involved in this thread so you know that the prices are updated.